W październikowej aktualizacji, nasz program do serwisu zyskał kilka dodatkowych udogodnień.

Wpłyną one na szybszy dostęp do niektórych funkcjonalności programu. A oto lista zmian:

  • Pojawiło się dodatkowe pole uwag, które są dostępne tylko dla serwisu. Nie są one nigdzie drukowane dla pewności, iż informacje w nim zawarte nie wypłyną do klienta.
  • Podczas wystawiania dokumentu sprzedaży do zlecenia, można automatycznie dodawać do uwag opis napraw, jak to już ma miejsce z danymi urządzenia.
  • Urządzenia, zapisane w zleceniu przez polecenie „Wpisz ręcznie”, można dodać w prosty sposób do bazy. Wystarczy na zleceniu kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać „Edytuj lub dodaj urządzenie ze zlecenia”.
  • Łatwiejszy jest dostęp do historii przeglądów i napraw urządzenia podczas tworzenia nowego zlecenia. Można ją sprawdzić, już na etapie jego wyszukiwania. Wystarczy zaznaczyć urządzenie i kliknąć ikonę „Historia napraw i przeglądów” w górnej części okna wyszukiwania.

Jak zwykle dziękujemy za przesłane uwagi i czekamy na kolejne. Niewątpliwie, to dzięki Państwu nasze oprogramowanie do serwisu staje się coraz doskonalszym narzędziem do zarządzania serwisem.